Här var'e dött

Länge sedan jag bloggade här nu. Mitt SR tog slut så jag slutade spela i någon vecka tills jag hade pengar till att fixa nytt. Glömde bort bloggen efter det. Nu är jag tillbaka i alla fall. 
 
Idag stängde servrarna redan vid 9:30 så hoppas på att man ska kunna komma in ganska tidigt idag. Ingen aning om vad uppdateringen skulle kunna innehålla idag men det ska ju tydligen visas något häftigt på snapchat denna veckan så skulle tro att det blir en mindre uppdatering idag.
 
Har under tiden gått ur Jolly Seahorses p.g.a att den kändes lite för barnslig för min smak (de flesta var yngre än mig) och det blev aldrig riktigt organiserat kring event. Dock verkar det som att det går bra för klubben nu och önskar de lycka till i fortsättningen. 
 
Sedan jag lämnade JSH har jag hoppat runt lite i olika klubbar, vissa bättre, andra sämre. För tillfället är jag medlem i Walking Eagles som jag trivs bra i, känns som klubben jag har letat efter. Tiden på eventen passar mig bra då jag oftast inte kan logga in på SSO föräns runt klockan 8 på kvällen.
 
Jag har också gått och köpt en ponny (jag vet att jag skrev ett väldigt negativt inlägg om ponnys innan) som jag döpte till Airstar. Kan fortfarnde inte säga att ponny är min favoritras men klarade inte av att ha ponnyuppdraget kvar utan att kunna göra det.
 
Jag har även köpt en vit arab som fick namnet Winterangel. Älskar verkligen araberna, det är så fina. Har just nu 2 hästar att levla p.g.a mitt lilla köpryck.
 
Vill ha en fjording också men det blir lite jobbigt, har nämlligen bara 2 SC kvar, haha.
 
Sasha Winternight



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0