Nu ska även jag börja blogga...

Alla bilder i detta inlägg är oredigerade och ser inte speciellt bra ut p.g.a att jag är alldeles för ivrig med att komma igång med bloggen. Detta kommer förmodligen att fixas då jag har tid
 
Känns som att det inte finns en ända levande varelse på SSO förutom jag som inte har en blogg... eller nu har jag ju en blogg
 
Vem är då JAG? Tjejen bakom skärmen kommer jag inte att berätta speciellt mycket om. Kan väll säga att jag bor i södra Sverige och är 14 år. På SSO har jag sprungit runt som Sasha Winternight, enda spelaren i lvl 15 som bara har en häst. Dock köpte jag min andra häst idag så jag vet inte vad som skiljer mig från alla andra och varför folk skulle vilja läsa just min blogg. Jag är helt enkelt ganska vanlig. Jag bor i Jorvikstallet för tillfället och har två hästar, Summerstar och Airfigther.
 
Summerstar eller Summer som jag kallar hen (jag har inte bestämt mig för om det är en kille eller tjej än) är min starthäst och då som dom flest av er redan har förstått ett Jorvikiskt Varmblod. Om jag hade skapat ett konto idag hade jag inte valt den bruna färgen hen har. Jag tycker inte att hen är speciellt snygg men hen har sin charm ändå(nu blev det mycket hen här xD), jag har ju ändå ridit runt på Summer i nästan 3 år(tror jag). Jag har inte speciellt bra koll på hur länge jag har spelat men jag var med på de första juluppdragen och kommer ihåg de första uppdateringarna. Jag tror faktiskt att jag hittade spelet innan det släpptes för alla. Dock har jag inte så bra koll efter som jag var ca 11 år då och ganska efterbliven. Nu kom jag på att jag bytte ämne helt så ni får en extrem dålig bild på Summer innan jag fortsätter. (Bilderna kommer inte vara så här hemska i framtiden)
 
 
Min andra häst köpte jag idag och den heter(som jag redan sagt) Airfighter. Airfighter är en valack utan smeknamn p.g.a min extremt dåliga fantasi. Han är av min favoritras(tillsammans med araben) Nordsvensk. Ni får en bild på honom också
 
Jag tror att jag till störst del skapade denna bloggen efter som jag ville ha någonstans att skriva ner mina åsikter. Det kommer komma ganska mycket åsikts- och tanke- inlägg på denna bloggen. Jag kommer kanske ge mig in på att redigera bilder noggranare sen(inte säkert). Har en ritplatta som jag inte andvändt på ett tag som skulle kunna komma till andvändning till detta. Senast jag andvände den vart till onlinespelet Howrse som jag nördade totalt för några år sedan där man kunde skicka in bilder som skulle bli olika hästar i spelet.
 
Som jag sa innan har jag spelat star stable online sen starten ungefär. Dock var jag inte speciellt seriös med mitt spelande och var inte betalande star rider. Jag fick star rider genom att skapa massa nya mailadresser och skicka "Du borde testa SSO mail till dom" Om man gjorde det och fick typ 10 nya spelare till SSO fick man typ 2 veckors SR. Jag vaar skitnöjd ftersom det var gratis och blev besviken då hemsidan gjordes om och funktionen försvann. Efter det la jag ner SSO och har bara spelat då jag har fått 10 dagars gratis SR eftersom jag inte har loggat in på länge fram tills för några veckor sen då jag fick lust att börja spela igen så jag köpte SR.
 
Jag är medlem i klubben Jolly Seahorses där jag trivs bra. Det är en ganska liten klubb men jag trivs och jag har börjat känna folk ganska bra nu.
 
Känns inte som att jag har något mer att säga just nu så vi hörs1 :)
 
Sasha Winternight
 
ps. Jag har bloggat en gång för länge sedan och det går att googla upp om man vill läsa. Dock är det så pass pinsamt och dåligt skrivet att jag inte tänker länka dit. ds
Rebecca Bigtree
2014-10-31 @ 07:21:30
URL: http://rebeccabigtree.blogspot.se

Fin blogg! :)

Svar: Tack, dsm! :)
Sasha Winternight




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0