Några åsikter om global

Detta är mina åsikter och ni som läser behöver inte hålla med. Rätta mig gärna om jag har fel om något.
 
Jag stör mig extremt mycket på global chatten. Det finns så många människor där och ofta pratar folk med varandra omm saker det hade kunnat prata i vän chatten om. Jag vet egentligen inte vad den finns till för. Egentligen är det ända jag kan komma på är för att det ska bli lättare att skaffa vänner men det som folk skriver är mest reklam för olika saker. Dessutom ser man ofta folk som bråkar och eftersom de hänger i global lägger alla sig i och försöker få de att sluta. Detta slutar ofta med att det blir totalt kaos och de som bråkar börja spamma sönder chatten. Borde ju vara förbjudet att göra egentligen(eller är det redan det och i så fall har jag inte hört om någon som har blivit straffad för det).
 
En grej till jag stör mig på med global är att den inte är global - Du kan ju inte andvända den överallt vilket egentligen är ganska konstigt eftersom jag tror att global beskrivs som världsomafattande eller liknande i ordböcker. Jag tycker också att man borde kunna stänga av global och slippa "lyssna" på alla. Jag klara inte av att chatten blinkar hela tiden så måste trycka på det. Det bara är så.
 
För att inlägget inte ska bli för tråkigt får ni en random bild
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0