Klubbrum och nya hästar!

Jag kommer från och med nu bara att skriva om mina tankar kring uppdateringen och visa mina egna bilder i uppdaeringsinläggen.
 
Läs om uppdateringen HÄR
 
Jag älskar denna uppdateringen! Det ger klubbarna helt nya möjligheter och klubbloggar kommer inte att behövas på samma sätt längre eftersom det även kom en schema- och en regel- sida.
 
Klubbhuset var dessutom otroligt snyggt och kändes lyxigt. Perfekt helt enkelt!
 
 
 
 
 
Det finns två sådana här skåp i klubblokalen. Tänker mig att det ska stå någon form av priser där. Kanske kommer det att bli möjligt att tävla mot andra klubbar och vinna priser i framtiden. Hoppas det! Skulle ju vara väldigt kul:)
 
Sedan kom det ju även 3 nya hästar. Har funderat på en arab ett tag men inte kunnat bestämma mig för en färg jag verkligen gillar.Är verkligen glad att jag inte har köpte en tidigare för hur fin är inte denna? Kan nog bli nästa häst som flytter hem till mig. Har dock tänkt mig att vänta på den nya hästrasen men vi får se hur det går med det. Älskar bruna hästar av någon anledning så det kunde ju inte blivit så mycket bättre. Triss i bruna hästar:)
 
 
 
 
Kom ju även lite nya kläder såg jag nu men de har jag helt glömt bort att kolla upp:)
 
EDIT: Såg nu att Alicia också kommenterade glasskåpen på sin blogg. Vill bara säga att jag har INTE kopierat idén utan jag började skriva detta inlägg så fort jag kom in på SSO men det publicerades inte föräns nu för att jag inte hade fotat de nya hästarna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0