De små långsamma

Jag äger ingen ponny, jag gillar dom inte. De känns så små och jag skulle aldrig klara av att ha en så långsam häst. Visst kan de vara extremt söta men det går för långsamt och det blir inte kul med dagens bästa och championaten när man inte ens har en chans att lyckas. Sen tar det alldeles för lång tid att färdas mellan olika platser med en ponny. Tyckte liksom att det var segt med Airfighter i lvl 1. Hur segt skulle det inte bli med en ponny då?
 
Nä, ponny är inget för mig. Jag vill ha en snabb häst som jag kan ta mig fram snabbt med. Om jag köpte en ponny skulle pengarna ta slut direkt eftersom jag skulle lägga allt på transport. Skulle seriöst ta transporten från Vingården till Ridhuset #jagvetattjagärlat
 
 
Ponnyselfie...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0